mandag den 27. august 2007

Ting nr. 22 : Second Life

Jeg havde heldigvis allerede i januar fået lavet en avatar med det velklingende navn, Earl Lynch, men det tog lige lidt tid at få den fundet frem igen og komme i tanker om password'et.
Den første tid gik med at drysse lidt rundt i startsektionen. Det lykkedes mig at blive venner med et par kvindelige avatarer, Chili Magne og Alxxia Akina.
Jeg fandt et par biler, som jeg kørte lidt rundt i, men de er svære at styre, når ens grafikkort ikke er optimalt.
Jeg lærte også at flyve og landede i vandet langt ude, men det lykkedes mig dog at komme tilbage og få fast grund under fødderne igen.
Med hjælp fra Britta fik jeg mig teleporteret til Info Island, hvor jeg startede med at skrive et kort og anmode om at blive medlem. Det regner jeg med er i orden nu. Så mødte jeg Brit Sella. Vældig hyggeligt.
Jeg fandt et sted, hvor jeg kunne få en rejsekuffert, hvor rejsemålet var "indbygget". Det viste sig, at jeg skulle en tur til Star Trek Museum, hvor jeg kiggede på forskellige ting, inden jeg vendte tilbage til Info Island. Der var ikke ret mange at møde, så nu forlader jeg Second Life for denne gang, me vender helt sikkert tilbage og tjekker nogle flere ting ud.

1 kommentar:

Lars Pach sagde ...

Hej Erling

Du er ikke den eneste med startproblemer i SL. Dog formår du vedholdende at forsøge at finde rundt og lære nye ting, respekt for det.

Jeg vil blot invitere dig en tur forbi Wonderful Denmark (Korsbæk), hvor vi danskere holder til. Du vil altid kunne få hjælp og tips til hvordan du begår dig i SL.

Link til Korsbæk .: http://slurl.com/secondlife/Wonderful%20Denmark/154.0/166.0

Mvh. Lars Pach
aka. Pach Voom